Wendisch-deutscher Adventsgottesdienst | Serbsko–nimska namša w adwenśe in Wüstenhain | w Huštanju

Am 4. Dezember 2022 um 14 Uhr, Wüstenhain.

Lube sotšy a bratšy,

wutšobnje Was pśepšosyjomy na serbsko-nimsku namšu do Huštanja z fararjom Matthiasom Scheufelom a serbskim lektorom dr. Hartmutom S. Leipnerom. Na keyboarźe grajo Tim Šmit, Bibliske cytanja pśidu wót Kariny Radawcyneje a Hanza Wylema-Keła. Źiśi cytaju teksty k pśichodoju. Spiwa Dolnoserbski sekstet. Pó namšy pśepšosyjotej wósada grabicańskego jazora a domowniske towaristwo na program k 2. adwentoju z muziki Lipowych dujarjow a z kołacom a kafejom.

Wir laden Sie herzlich zum wendisch–deutschen Gottesdienst nach Wüstenhain ein mit Pfarrer Matthias Scheufele und dem wendischen Lektor Dr. Hartmut S. Leipner. Auf dem Keyboard spielt Tim Schmidt, Bibellesungen kommen von Karin Raddatz und Hannes Wilhelm-Kell. Kinder lesen Texte zum Advent. Es singt das Dolnoserbski Sekstet. Nach dem Gottesdienst laden die Gemeinde Gräbendorfer See und der Heimatverein zu einem Programm zum 2. Advent ein mit Musik der Lindenmusikanten und mit Stollen und Kaffee.

Letzte Änderung am: 28.02.2023